//EBUBEKIR A.

EBUBEKIR Aİnsanın isterse başaramayacağı şey yok…

Yanımda bir arkadaşımla geldiğim Amerika’dan 50 arkadaşla birlikte ayrılıyorum. En güzel yanı ingilizcemi geliştirmem mi, Amerika’yı gezmem mi, para kazanmam mı? Sanırım hiç biri… En güzel tarafı yaklaşık 10 ülkeden 50 yi aşkın yeni arkadaş edinmem.
Work and Travel programı hakkında insanlar konuşurken, “insanın isterse başaramayacağı şey yok” gibi iddialı bir cümle kuruyorlar. Bana göre bizim yaptığımızın başarı olarak tanımlanması yanlış. Veya programı başarıyla tamamladığında bir zorluğu daha başarıyla aşmış edalarına girmek de yanlış. Bu programa bir engel olarak bakmak, “challenge” modunda buraya gelmek bana kalırsa Amerika’dan, kuracağın arkadaşlıklardan ve en önemlisi belki de hayatında bir daha yaşamayacağın bi tecrübenin tüm yönlerinden alabileceğin maksimum zevki ve tecrübeyi kısıtlıyor.

Arkadaşlar buraya gelin. Ama buraya para kazanmaya gelmeyin. Para konusunda en ufak sıkıntıda etrafınızdaki güzellikleri göremeyecek, onları unutacak kadar körleşmeyin. Yaşadığınız her andan, her günden bir şeyler katın kendinize. Ve en önemlisi burda işiniz bittiğinde ayrılmakta zorlanın. Yani burayı gerçekten sevmiş olun ve Türkiye’ye döndüğünüzde artık aynı insan olmayın.
Yol açık, yola çık.

EBUBEKIR A.
DARIEN LAKE THEME PARK – DARIEN, NY – SUMMER 2017
DOKUZ EYLUL UNIVERSITY
INT’L RELATIONS – 3RD YEAR