//DOĞUKAN D.

Mükemmel hikâyelerle gözüm yaşlı ayrıldım…

Merhabalar arkadaşlar. Öncelikle 2014 yazını yaşamama yardımcı olan Hakan Bey, Gamze Hanim, Burcu Hanim ve tüm United Towers ailesine teşekkür ediyorum. Tek başıma başladığım bu yolculuğa Atatürk Havalimanında tanıştığım United Towers’tan Özcan Gezer’le devam ettim. Wisconsin da ilk isimiz bisiklet almak oldu. Bisikletimiz sayesinde gün içinde birçok aktiviteye katılabildik ve Wisconsin Dells’e ait entertainment card sayesinde hemen hemen tüm su parklarına, roller coaster’lara, hayvanat bahçelerine ve daha birçok yere ücretsiz girdik.

Yaklaşık 4 aylık Amerika macerasının ilk haftalarında pişmanlık duysam da sonrasında hayatimin en eğlenceli en macera dolu anlarını yaşadım. Çalıştığımız zamanlar dışında birçoğu farklı ülkeden olan arkadaşlarla ortak etkinlikler yaparak ciddi anlamda kültür değişimi cümlesini sindirdik. Her hafta arkadaşlarımla beraber araç kiralayıp farklı bir şehre ya da kasabaya gezmeye gittik. Milwaukee, Chicago, Medison, Minnepolis vs. Her gittiğimiz yerde Türk lokantası arar olmuştuk yemeklere alışmak zordu daha sonra haftada iki kez mangal partilerine başladık :) her seferinde 25, 35 kişilik büyük etkinliklerdi.

Alışveriş konusuna gelince; ben çok zor beğenen biriyim Amerika’ya gelirken bi dağcı çantasıyla gelmiştim dönüş yolunda iki farklı içi kıyafet dolu valizim vardı :). Çok unlu ve pahalı markaları 10-15 dolara alınca kendimizi durduramayıp onlarcasını aldık. Özellikle 4th of July bağımsızlık gününde 3 gün boyunca isten erken çıkıp çalgılar gibi alışveriş yaptık :).

Dönüş biletimiz New York’tandı. 3 gün orada kalıp Türkiye’ye dönecektik. 24 saatlik tren yolculuğundan sonra rüyalar şehri New York’taydık. Metro istasyonundan aldığımız şehir haritası sayesinde tüm şehri alabildiğine gezdik. Kaldığımız otel metro istasyonuna çok yakındı ve 5 kişilikti. Sabah erkenden gezmeye çıkıp gece 3 e 4 kadar eve gelmez olmuştuk.

Sonuç olarak mükemmel arkadaşlıklar kurduk. Dünyanın dört bi tarafından arkadaşlar edindim. Televizyonda izlediğimiz sokaklarda gezme fırsatı yakaladım. Harika müzeler, efsane roller coaster’lar, çılgın water coaster’lar yanı sıra ormanla ve sporla iç içe bir 4 ay geçirdim. Ağlarcasına geldiğim Wisconsin Dells’den mükemmel anılarla mükemmel hikâyelerle gözüm yaşlı ayrıldım… Tesekkurler United Towers…